Functionar administrativ.

Cautam un angajat administrativ cu abilitati de secretariat general si management centrala telefonica.
Angajatul va fi responsavil de activitatile administrativ-contabile si de secretariat ale companiei.

Cerinte:
-experienta in contabilitate generala;
-emiterea si gestionarea facturilor de vanzari;
-cunostinte programe de contabilitate (OBLIO reprezinta un avantaj);
-buna stapanire a Excel;
-capacitatea de a gestiona activitatile de secretariat general;
-limba italiana constituie un avantaj;
Caracteristici
Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da
704 vizualizari Bucuresti, Sector 4, 08 Apr. '25 (10:36)
Trimite CV
Vezi email
Anunturile utilizatorului
Distribuie anuntul

Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate. Afla mai multe detalii

Sunt de acord