ANEODEi - Cursuri de Specializare si Perfectionare Bucuresti

Curs Notiuni Fundamentale de Lucrator in Comert

Cursul de  Notiuni Fundamentale de Lucrator în Comert ( “Customer Care” ) este dedicat celor care doresc sa îsi îmbunatateasca abilitatile de comunicare si relationare cu clientii, celor care doresc sa învete sa ofere servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudine potrivita.


Obiectiv
Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.

Beneficiile cursantilor la finalul cursului Customer Care:

Identifica stilurile comportamentale ale oamenilor
Afla cum pot sa ofere servicii de calitate
Au mai bune abilitati de comunicare si de relationare cu clientii
Stiu cum sa ofere feedback pozitiv
Înteleg importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea

Agenda propusa pentru training Notiuni Fundamentale de Lucrator în Comert
1) Imaginea de sine si publica

apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)
beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei
2) Drepturile clientului

tratamentul nediferentiat
promptitudinea
calitatea asteptata
bonul de casa
3) Eticheta în relatia cu clientul

prima impresie
servirea
atitudinea – zâmbetul face diferenta
finalizarea comenzii
4) Crearea relatiei cu clientul

identificarea – client nou sau vechi
ancorarea
crearea raportului
retentia si fidelizarea
5) Elemente de vânzare

abordarea
identificarea nevoilor
prezentarea solutiei si a alternativelor
influentarea
închiderea vânzarii
up-selling
6) Tratarea reclamatiilor
7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei

Galerie foto
  • ...