Ceremonii la Superlativ, Organizare evenimente - Bucuresti
Security si Hostess Ceremonii la Superlativ
Daca doriti sa impresionati printr-o primire calda dar si profesionista, apelati la serviciile unor hostess.
Primirea la restaurant nu trebuie sa o mai faceti Dumneavoastra impreuna cu parintii si nasii, asa cum se intampla pe vremuri…..
Lasati oaspetii sa serveasca o cupa de sampanie, sa se acomodeze cu spatiul, sa socializeze. De conducerea acestora la mese nu va puteti ocupa tot Dumneavoastra, acest rol revenind hostess-ilor.
Odata asezati invitatii, puteti ajunge si Dumneavoastra la restaurant si astfel veti avea parte de o intrare grandioasa asa cum ati visat-o.
Hostess-ii sunt tineri (tinere) cu un aspect fizic placut, manierati, sociabili si foarte abili, imbracati festiv; lor le revine sarcina de a conduce oaspetii catre locul rezervat fiecaruia, intr-un mod eficient si organizat, evitand stanjenitoarele situatii care apar frecvent la inceputul receptiei, din cauza ca invitatii nu stiu ce loc le-a fost rezervat si se strang undeva in mijlocul salii asteptand sa fie condusi catre masa.
Cei mai multi dintre ei sunt specializati in asemenea activitati, au experienta si nu trebuie decat sa le furnizati listele invitatilor in ordine alfabetica si pe mese iar de restul se vor ocupa ei.