Euro Construct Trading '98, Constructii civile si industriale - Bucuresti
Instalatii si Facilitati - Euroconstruct Trading `
Datorita politicii de dezvoltare a companiei, detinem un numar mare de echipamente si instalatii, de cea mai noua generatie, care executa o gama larga de lucrari de mediu, la nivel national.
Depozit zonal pentru depozitarea temporara, tratarea deseuri periculoase prin metode mecanice, chimice si biologice, conform Autorizatiei integrate de mediu nr. 117 NV6 din 18.10.2010:
- este pus in functiune in anul 2009 si are o capacitate de depozitare de 200.000 t;
- depozitarea deseurilor se poate face in vrac sau ambalate;
- dispune de platforme betonate prevazute cu rigole pentru preluarea levigatului;
- platformele sunt utilizate pentru:
- receptia deseurilor;
- izolarea deseurilor;
- amplasarea instalatiilor de tratare deseuri;
- depozitarea deseurilor in asteptare in vederea tratarii;
- depozitarea deseurilor tratate;
Depozitul dispune de urmatoarele instalatii pentru tratarea deseurilor:
Instalatia de sortare a solului contaminat TEREX FINLAY 683 SUPER TRACK – Autorizatie integrata de mediu nr. 117 NV6 din 18.10.2010.
Capacitatea de procesare a instalatiei mobile de sortare a deseurilor este de 40-80 t/h;Instalatia mobila de sortare Terex Finlay 683 SUPER TRACK a fost utilizata pentru cernerea (separarea dimensionala) a deseurilor solide amestecate cu materiale inerte (pietris, zgura) sau a celor rezultate din constructii sau demolari in vederea valorificarii acestora.
Prin sortare deseurile se conditioneaza in vederea tratarii ulterioare in instalatii sau eliminarii prin incinerare, coincinerare, depozitare definitiva.
Instalatie de sortare a fractiei grosiere tip DOPPSTADT. Autorizatie integrata de mediu nr. 117 NV6 din 18.10.2010.
Aceasta instalatie este utilizata in vederea tratarii fractiei grosiere contaminate. Fractia grosiera este alimentata in buncarul de alimentare, iar din buncarul de alimentare materialul ajunge cu ajutorul benzii transportoare intr-un tambur inchis prevazut cu sicane. La intrarea in tambur materialul este trecut pe sub un jet de apa sub presiune unde, amestecul de fractie grosiera contaminat si apa este supus unor operatii de mixare prin rotatia tamburului. Ultimul segment al tamburului dispune de o sectiune perforata unde materialul deja spalat este supus unui spalari finale sub jet de presiune, iar in urma trecerii prin aceasta zona are loc separarea materialului potential curat de amestecul apa-namol-contaminanti. Materialul potential curat (fractie grosiera) este colectat pe banda de evacuare din spate si stocat. In timpul spalarii se poate adauga polimer (in functie de gradul de contaminare), care ajuta la decontaminarea acestei fractii.
Procedeul de spalare se aplica ori de cate ori este nevoie, pana cand fractia grosiera contaminata se incadreaza in parametrii impusi de legislatia in vigoare, astfel incat sa poata fi utilizata ca material de umplutura in zone mai putin sensibile.
In functie de granulometria materialului procesat productivitatea instalatiei este cuprinsa intre 25-35 t/h.
Instalatia SVEDALA pentru spalare soluri contaminate. Autorizatie de mediu nr. 326 din 22.07.2008 revizuita la data de 10.09.2012
Instalatia de tratare a solurilor contaminate a fost conceputa in special pentru eliminarea poluantilor precum uleiuri, hidrocarburi si produse fitosanitare.
Instalatia are capacitatea de decontaminare de 30 t/h soluri contaminate.
In urma operatiilor de tratare rezulta sorturi cu umiditate de 10-15% si un slam ce contine contaminantii din materialele introduse in instalatie cu umiditatea de 50%.
In functie de concentratia poluantilor, sorturile rezultate pot fi:
- retratate in instalatie;
- valorificate pentru lucrari de constructii in zone mai putin sensibile, cu conditia sa respecte cerintele legislatiei valabile;
Slamul rezultat in urma operatiilor de tratare, in functie de concentratia poluantilor, se trateaza astfel:
- bioremediere – urmata de valorificare, cu respectarea reglementarilor legislatiei in vigoare;
- eliminare – prin incinerare/coincinerare de catre firme autorizate.
Principiul de functionare al instalatiei este acela de a antrena substantele contaminante intr-un flux ridicat de solutii apoase diluate, cu continut de agenti de curatare, spumare, corectie de pH si emulsionare.
Amestecul de sol contaminat si apa este supus unor operatii succesive de mixare, sortare, tratare si flotatie pentru separarea substantelor contaminante.
In fazele finale ale procesului, solul si agregatele minerale decontaminate, ca si slamul cu continut de contaminanti sunt deshidratate pe utilaje de sortare tip sita, respectiv sita dubla rotativa, din care apa este recirculata in proportie de peste 90%.
Instalatia este realizata pe module, fiind compacta si conceputa pentru a fi transportata in zonele in care se realizeaza operatiile de tratare deseuri.
Instalatie de tratare a apelor uzate (levigat) Korte
Instalatia este folosita pentru tratarea apelor contaminate. La iesirea din instalatia de tratare rezulta apa reziduala tratata si namol presat care se va trimite spre depozitare sau incinerare.
Principalele activitati derulate in cadrul procesului de tratare a apelor uzate industriale sunt urmatoarele:
- extractia apei uzate;
- conditionarea apei uzate;
- separarea componentelor fazei lichide prin flotatie;
- filtrarea apei uzate;
- deshidratarea namolului in filtrul presa;
- depozitarea conforma a apei si namolului rezultat.
Instalatia mobila – feroviara de spalare a materialului solid provenit de la terasamentele de cale ferata; Instalatia avand in dotarea instalatia de spalare cat si statia de decontaminare apa uzata. Autorizatie de mediu nr. 326 din 22.07.2008 revizuita la data de 10.09.2012
Instalatia mobila de tratare a pietrei sparte de cale ferata contaminata a fost conceputa in special pentru eliminarea poluantilor precum uleiuri si hidrocarburi.
Din operatiile de tratare rezulta:
- piatra sparta cu umiditate de 10-15% care urmeaza a fi asezata pe calea ferata;
- slam grosier ce contine contaminantii rezultati in urma spalarii pietrei in instalatii;
- un slam fin rezultat in urma tratarii apelor uzate.
In functie de concentratia poluantilor, slamurile rezultate pot fi:
- tratate prin bioremediere urmata de valorificare, cu respectarea cerintelor legislatiei in vigoare;
- valorificate pentru lucrari de constructii in zone mai putin sensibile, cu conditia respectarii cerintelor legislatiei in vigoare;
- eliminate prin: incinerare, coincinerare sau depozitare definitiva de catre firme autorizate.
Principiul de functionare al instalatiei este acela de a antrena substantele contaminante intr-un flux ridicat de solutii apoase diluate, cu continut de agenti de curatare, spumare, corectie de pH si emulsionare.
Amestecul de sol contaminat si apa este supus unor operatii succesive de mixare, sortare si tratare pentru separarea substantelor contaminante.
Instalatia este montata pe platforma unui vagon, fiind compacta si conceputa pentru a fi transportata in zonele in care se realizeaza operatiile de tratare piatra spatra.
Instalatia mobila de sortare TEREX FINLAY 694 HIDRASCREEN Autorizatie de mediu nr. 40 din 22.07.2013 revizuita in data de 19.03.2015, revizuita in data de 28.01.2016, revizuita in data de 16.06.2017
Instalatia mobila de sortare Terex Finlay 694 HIDRASCREEN a fost utilizata pentru deseurilor solide amestecate cu materiale inerte (pietris, zgura) sau a celor rezultate din constructii sau demolari in vederea valorificarii acestora.
Capacitatea de procesare a instalatiei mobile de sortare a deseurilor este de 100 mc/h;
Prin sortare deseurile se conditioneaza in vederea tratarii ulterioare in instalatii sau eliminarii prin incinerare, coincinerare, depozitare definitiva.
Instalatia mobila de tratare a deseurilor prin bioremediere Backhus
Instalatia mobila detratare a deseurilor prin bioremediere Bachus este utilizata pentru tratarea deseurilor de solurilor contaminate cu pesticide organoclorurate sau cu produse petroliere.
Capacitatea de procesare a instalatieio este de 2000 t/h
In urma procesului de bioremediere deseurile de sol se vor utiliza ca material de umplutura la drumuri sau pentru aduceri la cota in zone mai putin sensibile.
Transportul marfurilor si deseurilor periculoase Autorizatie de mediu nr. 40 din 22.07.2013 revizuita in data de 19.03.2015, revizuita in data de 28.01.2016, revizuita in data de 16.06.2017,
Activitatea de transport deseuri periculoase si nepericuloase se desfasoara în sistem de management integrat, certificat conform SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 si SR OHSAS 18001.
Societatea noastra detine licenta pentru transport rutier public de marfuri si deseuri periculoase, mijloace de transport precum si soferi specializati pentru transportul deseurilor periculoase.
Transportul deseurilor se realizeaza cu mijloacele auto din dotare, conform prevederilor H.G. nr. 1061/2008 privind transportul deseurilor periculoase si nepericuloase pe teritoriul României.
Autovehiculele formate din cap tractor si semiremorca acoperita cu prelata, precum si cele de tip (8×4) sunt autorizate pentru transportul deseurilor periculoase si nepericuloase ambalate (în colete). Autovehiculele cu bena basculanta sunt autorizate si pentru transportul în vrac.
Parcul auto a societatii este compus din autovehicule de diferite capacitati (1,5 tone, 3,5 tone, >7,5 tone). Alegerea tipului de autovehicul care este trimis pentru a onora o solicitare de colectare si transport este facuta de catre seful de coloana, în functie de cantitatea de deseu care trebuie colectata, precum si de restrictiile de tonaj (daca exista) de pe sectorul de drum pe care autovehiculul trebuie sa circule.
Rutele de transport se stabilesc dupa cum urmeaza:
- În cazul transportului deseurilor periculoase, rutele de transport sunt stabilite de catre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetulului în care se afla detinatorul deseului si sunt înscrise în formularul de aprobare a transportului deseurilor periculoase (anexa 1 la H.G. 1061/2008). Exista o ruta principala si una secundara (ocolitoare);
- În cazul transportului deseurilor nepericuloase, ruta de transport este stabilita intern, de catre seful de coloana, tinând cont de restrictiile de circulatie si de tonaj existente pe drumurile publice.