URS ROMANIA certificari calitate, cursuri calificare Bucuresti
ISO 20000-1:2011 - servicii IT
Standardul interna?ional de Management al serviciilor IT ISO/IEC 20000-1:2011 specifică cerin?ele pe care un furnizor de servicii trebuie să le îndeplinească în activitatea de planificare, stabilire, implementare, func?ionare, monitorizare, revizuire, men?inere ?i îmbunătă?ire a unui Sistem de Managementul Serviciilor (SMS).
Standardul ISO 20000-1:2011 promovează adoptarea unei abordări integrate a proceselor, pentru a furniza in mod eficient servicii care îndeplinesc cerin?ele afacerii ?i ale clien?ilor.
Standardul are doua sec?iuni: ISO/IEC 20000/1 – care include cerin?ele obligatorii care trebuie îndeplinite ?i ISO/IEC 20000/2 – un ghid de bune practici, care asigura managementul eficient al serviciilor oferite.
- Strategia de livrare a serviciilor: analiză strategică, planificare, pozi?ionare (management financiar, management portofoliu de servicii ?i cereri)
- Proiectarea serviciilor: translatarea planurilor în proiecte ?i specifica?ii (capacitate, disponibilitate, securitatea informa?iei, nivelul serviciului ?i managementul furnizorilor)
- Tranzi?ia serviciilor: asigură că ce a fost proiectat func?ionează ?i poate fi operat (planificare ?i suport, lansare ?i punere în func?iune, management configura?ii, management modificări, management cuno?tin?e)
- Operarea serviciilor: gestiunea serviciilor pe durata ciclului de via?ă al unei produc?ii (gestiunea problemelor, incidentelor, evenimentelor ?i accesului, rezolvarea cererilor)
- Îmbunătă?irea continuă a serviciilor: măsurarea performan?elor (măsurare, raportare, îmbunătă?ire)
Galerie foto
Categorii
Certificari (7)
Curs auditor calitate (1)
Curs auditor mediu (1)
Curs fochist (2)
Curs macaragiu (2)
Curs manager calitate (1)
Curs operator RSVTI (2)
Curs operator GPL (1)
Curs stivuitorist (1)
Date de contact
0724.363.324
Str. Patlaginei, Nr. 18, et. 3, sector 3,
Distribuie