Antirisk Consulting prevenire si gestionare a riscurilor Bucuresti

Securitate si Sanatate in Munca

...
Securitate si Sanatate in Munca

Societatea noastra este abilitata ca serviciu extern de prevenire si protectie. Oferim consultanta gratuita si asiguram urmatoarele:

I. ELABORAREA DOSARULUI SSM:

Dosarul de resortul securită?ii ?i sănătă?ii în muncă (dosarul SSM) se redactează o singură dată, la începutul colaborării cu firma noastră. Ulterior, dosarul SSM se actualizează / completează periodic sau atunci când situa?ia o impune.Con?inutul dosarului SSM este următorul:1. Elaborarea de decizii interne cu privire la:a. organizarea activităţilor de prevenire şi protec?ie, de către angajator;b. nominalizarea conducătorilor locurilor de muncă;c. stabilirea personalului cu responsabilită?i în domeniul SSM;d. nominalizarea comitetului de securitate ?i sănătate în muncă (CSSM).2. Ob?inerea autoriza?iei de func?ionare din punct de vedere al SSM.3. Organizarea ?i func?ionarea CSSM.4. Identificarea pericolelor ?i evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă / echipamente de muncă ?i mediul de muncă pe locuri de muncă / posturi de lucru.5. Elaborarea planului de prevenire ?i protec?ie.6. Elaborarea de instruc?iuni proprii pentru completarea ?i / sau aplicarea reglementărilor de SSM.7. Propunerea atribu?iilor ?i răspunderilor în domeniul SSM, ce revin lucrătorilor, corespunzator func?iilor exercitate, care se consemnează în fi?a postului, cu aprobarea angajatorului.8. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea, în scris, a periodicită?ii instruirii adecvate pentru fiecare loc de muncă în instruc?iunile proprii, asigurarea informării ?i instruirii lucrătorilor în domeniul SSM.9. Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul întreprinderii ?i / sau unită?ii.10. Întocmirea planului de ac?iune în caz de pericol grav ?i iminent.11. Eviden?a zonelor cu risc ridicat ?i specific.12. Stabilirea zonelor care necesită semnalizare de SSM, stabilirea tipului de semnalizare necesar ?i amplasarea conform prevederilor HG nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate ?i/sau sănătate la locul de muncă.13. Eviden?a meseriilor ?i a profesiilor prevăzute de legisla?ia specifică, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor.14. Identificarea echipamentelor individuale de protec?ie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere ?i întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protec?ie, conform prevederilor HG nr. 1.048/2006 privind cerin?ele minime de securitate ?i sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protec?ie la locul de muncă.15. Propunerea de clauze privind SSM la încheierea contractelor de prestari de servicii cu al?i angajatori, inclusiv la cele încheiate cu angajatori străini.

II. IDENTIFICAREA PERICOLELOR ?I EVALUAREARISCURILOR(EVALUAREA RISCURILOR)

III. ELABORAREA PLANULUI DE PREVENIRE ?I PROTEC?IE

IV. ALTE ACTIVITATI:

asisten?ă de specialitate pe timpul controalelor ITM; verificarea însu?irii ?i aplicării de către to?i lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire ?i protec?ie, a instruc?iunilor proprii, precum ?i a atribu?iilor ?i responsabilită?ilor ce le revin în domeniul SSM stabilite prin fi?a postului(control intern); efectuarea instructajului introductiv general; verificarea instruirii periodice; participarea la cercetarea evenimentelor (unele dintre acestea putând fi încadrate în categoria accidentelor de muncă);