Bromar Cleaning - Deratizare, dezinsectie, dezinfectie si curatenie profesionala, Bucuresti
Servicii de Curatenie
Spatiul tau e cel mai important mediu pentru tine si activitatea ta. Chiar daca nu esti prezent mereu, cel mai important e sa ai un mediu curat si igienizat complet. Bromar Expert va avea grija de locuinta ta asa cum se cuvine cu ajutorul echipelor dedicate serviciului integrat de curatenie la domiciliu.
Serviciul de curatenie la domiciliu in Bucuresti a fost creat ca urmare a unei nevoi aparute in viata oamenilor ce isi petrec timpul in capitala Romaniei. Aglomeratia, lipsa timpului si aparitia oboselii au fost intelese de Bromar Expert care a format in timp echipe dedicate serviciliului de curatenie la domiciliu.
Pentru o mai buna segmentare a acestei zone, Bromar Expert vine in intampinarea dumneavoastra cu o oferta gandita pentru a acoperi orice tip de nevoie:
Pachetul standard
• Garsoniera (maxim 35 mp) – 400 lei• Apartament 2 camere (36 mp – 50 mp) – 525 lei• Apartament 3 camere (51 mp – 70 mp) – 650 lei• Apartament 4 camere (71 mp – 90 mp) – 820 lei• Peste 91 mp – 9.5 lei / mp
Pachet premium
• Garsoniera (maxim 35 mp) – 490 lei• Apartament 2 camere (36 mp – 50 mp) – 650 lei• Apartament 3 camere (51 mp – 70 mp) – 840 lei• Apartament 4 camere (71 mp – 90 mp) – 1040 lei• Peste 91 mp – 11.5 lei / mp
In cadrul pachetului premium, diferenta de pret este justificata printr-un plan personalizat discutat in prealabil cu beneficiarul proiectului. Personalizarea consta intr-o serie de servicii suplimentare dedicate:
• posibilitatea efectuarii serviciului de curatenie in weekend• curatarea frigiderului• curatarea cuptorului• curatarea cuptorului cu microunde• curatarea bibliotecii• alte servicii
*Preturile afisate nu contin TVA si pot fi modificate in functie de specificitatea solicitarilor.Echipamentele si tehnologiile folosite de Bromar Expert se afla in conformitate cu standardele europene de siguranta. Astfel toate solutiile folosite de colegii nostri in procesul de curatenie la domiciliu in Bucuresti sunt 100% sigure si testate pentru a nu pune in pericol persoanele care locuiesc in domiciliul igienizat.Procesul de curatenie la domiciliu este unul complex, care cuprinde o serie de pasi pe care echipele noastre ii urmeaza. Aceste etape au rolul de a elimina toate urmele de murdarie si de a lasa in urma o aroma si un aspect placut.
Ce responsabilitati are echipa noastra de servicii de curatenie la domiciliu in Bucuresti?
• Indepartarea panzelor de paianjen;• Spalarea gresiei, faiantei, oglinzilor, chiuvetelor si a bateriilor;• Dezinfectarea, igienizarea si odorizarea grupurilor sanitare;• Tratarea mobilei si a echipamentelor de birou cu solutie antistatica;• Stergerea prafului de pe jaluzele, pervaze, balustrade etc.;• Dusurile/cada curatate si dezinfectate: Cabinei si cazii de dus li se acorda o atentie deosebita;• Curatarea obiectelor electrocasnice;• Curatarea obiectelor de decor;• Spalarea geamurilor si tocurilor;• Curatarea corpurilor de iluminat;• Curatarea caloriferelor si a aparatelor de aer conditionat;• Degajarea gunoiului menajer;• Aspirarea si spalarea pardoselilor;• Completarea dispenserelor cu hartie igienica, servetele de hartie, sapun lichid/solid (doar la cerere);• Aerisirea si odorizarea incaperilor;• Aspirarea si spalarea prin injectie-extractie sau monodisc cu spuma uscata a covoarelor, a mochetelor si a tapiteriilor (doar la cerere).
S.C BROMAR EXPERT CONSULTING SRL ofera toata paleta serviciilor de curatenie, dezinsectie, deratizare si dezinfectie si se adreseaza unei game largi de beneficiari din diverse sfere de activitate.Serviciile se executa prin agenti de curatenie, dezinsectie, dezinfectie si deratizare, bine instruiti,calificati si dotati cu echipament conform legilor in vigoare.
Cu noi, locuinta sau sediul afacerii dumneavoastra redevine rapid un mediu sigur, sanatos! 0722.530.995 / 0721.347.277 / 0762.915.384 office@bromarcleaning.ro contact@bromarcleaning.ro
Fie ca vorbim de curti, trotuare, alei sau terase, Bromar Expert are o echipa dedicata acestui tip de serviciu de curatenie spatii exterioare. Cu echipamente noi si materiale de calitate, Bromar Expert vine in ajutorul dumneavoastra pentru a putea avea un spatiu curat si mai ales primitor atat in interior cat si in zona exterioara.
Asemeni fatadelor si a peretilor exteriori ai cladirilor, spatiile exterioare joaca un rol important in intregirea imaginii de ansamblu a unui imobil. Noi, la Bromar Expert ne-am mobilizat si am pregatit o serie de echipe care sa se ocupe de mentinerea cladirii dumneavoastra prin intermediul serviciului de curatenie spatii exterioare.
Pentru a facilita cu usurinta acest tip de serviciu, Bromar Expert a investit resurse importante in dotarea cu echipamente de ultima generatie:
• masini automate de maturat• aspiratoare de frunze• dispozitive de curatare prin presiune ( cu aer comprimat/apa)• dispozitive de uscare rapida
Echipamentele si tehnologiile folosite de Bromar Expert se afla in conformitate cu standardele europene de siguranta. Astfel toate solutiile folosite de colegii nostri in procesul de curatenie pentru spatiile exterioare sunt 100% sigure si testate pentru a nu pune in pericol persoanele care tranziteaza aceste zone.
Spatiile exterioare, indiferent de dimensiunea si suprafata acestora, se afla in permanenta in contact cu schimbarile naturale, fie ca vorbim de ploi de vara, furtuni, depuneri sau zapada. Pentru a mentine aceste suprafete curate si primitoare e nevoie de o atentie sporita asupra zonei de curatenie si igienizare.
Exteriorul unei cladiri impacteaza intotdeauna. Pentru a putea avea mereu o cladire care sa straluceasca si mai ales care sa iasa in evidenta, Bromar Expert a specializat o echipa pentru acest serviciu de curatenie fatade, in care alpinistii utilitari au in responsabilitate curatenia profesionala a suprafetelor de sticla care imbraca cladirea.
Curatenie fatade & Alpinisti Utilitari – Exteriorul unei cladiri impacteaza intotdeauna. Pentru a putea avea mereu o cladire care sa straluceasca si mai ales care sa iasa in evidenta, Bromar Expert a specializat o echipa pentru acest serviciu de curatenie fatade, in care alpinistii utilitari au in responsabilitate curatenia profesionala a suprafetelor de sticla care imbraca cladirea.
Pentru a facilita cu usurinta acest tip de serviciu, Bromar Expert a investit resurse importante in dotarea cu echipamente si substante speciale a echipelor responsabile pentru acest tip de serviciu. Echipamentele si tehnologiile folosite de Bromar Expert se afla in conformitate cu standardele europene de siguranta. Pentru a putea desfasura in conditii depline de siguranta acest serviciu, Bromar Expert dispune de echipe formate din alpinisti utilitari.
Curatarea si intretinerea fatadelor prezinta un rol important in imaginea cladirii si a business-ului care se afla in interior. Impactul unei fatade curate si stralucitoare se simte atat si in zona angajatilor ce isi desfasoara activatatea in cadrul cladrii.
Lumina trece mai usor printr-un geam curat iar acest lucru le poate influenta starea generala de sanatate, vitalitatea si productivitatea. Spatiile de lucru iluminate atractiv si eficient te vor ajuta sa recrutezi si sa retii angajati de top.Un aspect important privind curatarea fatadelor este legat tot de lumina care patrunde mai usor in interiorul cladirii. Iluminatul natural poate avea un efect benefic si in zona costurilor cu energia electrica consumata de sistemele clasice: becuri, neoane, led-uri, etc.
De-a lungul timpului si mai ales datorita diversitatii proiectelor in care au fost implicate echipele Bromar Expert au devenit specialziate in diverse tipuri de servicii de curatenie profesionala. Periodic desfasuram teste de procedura si training-uri de specialzare pentru fiecare tip de serviciu de curatenie profesionala în parte. Avem, astfel garantia ca echipele noastre vor fi întotdeauna în pas cu evolutiile tehnologice.
Ne-am specializat in:
Servicii de curatenie profesionala pentru hoteluri (cameriste)
Intr-un hotel, curatenia este unul dintre cele mai importante aspecte, de care orice client va tine cont. Oaspetii sunt mai relaxati si se bucura de sejurul lor, atunci cand stiu ca sunt cazati intr-o camera curata, igienizata si dezinfectata corespunzator.In plus, curatenia este reprezentativa pentru orice brand hotelier. Atunci cand clientii sunt multumiti de serviciile de care au beneficiat, ei vor dori sa apeleze din nou la serviciile respectivului hotel. In plus, acestia vor face recenzii pozitive, extrem de importante pe retelele de socializare.Ordinea curateniei intr-o camera de hotel este esentiala, asa ca, iata care sunt pasii care trebuie urmati, pentru un proces de igienizare profesional.
Verificarea camerei de hotel
Primul pas spre o curatare profesionala a unei camere de hotel este verificarea preliminara a unei diagrame, care indica spatiile de cazare libere. Astfel, procesul de curatenie, intr-o camera libera, incepe cu o scurta examinare: se aprind pentru inceput luminile, pentru a se verifica functionalitatea instalatiei. Apoi, se desfac draperiile si se deschide usa balconului, pentru ca incaperea sa fie aerisita corespunzator. Daca interiorul este uscat si neventilat, poate deveni cel mai bun mediu de dezvoltare si propagare a microorganismelor periculoase: virusuri care provoaca gripe si raceli sau bacterii responsabile cu tuberculoza sau rujeola.
Urmeaza controlul dulapurilor si, daca se gasesc obiecte uitate, se anunta receptia. In cazul in care clientul inca mai este in unitatea de cazarea, el va fi anuntat, pentru a-si recupera bunurile.De asemenea, inainte de inceperea curateniei, se verifica inventarul camerei dar si functionalitatea dotarilor, pentru a se anunta eventualele defectiuni aparute. Apoi, se debaraseaza resturile menajere din cosul de gunoi sau scrumierele.
In cazul in care camera de hotel este ocupata, se aranjeaza lucrurile clientului, fara a le schimba ordinea si, mai ales, locul unde au fost puse. Regula cea mai importanta, legata de ordonarea obiectelor personale ale oaspetelui, este legata de interdictia de a deschide dulapurile, sertarele, valizele sau gentile acestuia. Dupa curatenie, ocupantul camerei trebuie sa aiba convingerea ca nu i-a fost violata intimitatea. De asemenea, hainele clientului se pun in cuier, sau pe spatarul scaunului, iar incaltamintea aflata la vedere se asaza sub cuier.
Schimbarea si igienizarea lenjeriei de pat
Lenjeria de pat se schimba dupa plecarea fiecarui client, insa, in cazul sejururilor mai lungi, exista un anumit interval in care pot fi schimbate. Conform regulilor, intr-o unitate de cazare de 4 si 5 stele, lenjeria se schimba o data la 2 zile, iar intr-un hotel de 3 stele, asternuturile se schimba o data la 3 zile. In cazul hotelurilor de 1 si 2 stele, lenjeria de pat se schimba o data la 4 zile.
Asternuturile folosite se depoziteaza intr-un carucior hotelier, care este usor de manevrat si este o varianta utila, pentru a usura munca personalului.
Pe langa schimbarea lenjeriei de pat, la fel de importanta este si curatarea saltelei. In timpul noptii, nivelul de transpiratie este mai ridicat, iar acarienii prefera mediile cu umezeala si caldura, care le favorizeaza dezvoltarea. De aceea, este recomandata igienizarea saltelei, pentru indepartarea mirosurilor neplacute, a acarienilor, bacteriilor si a petelor. Primul pas este aspirarea prafului si a resturilor alimentare, urmat de curatarea suprafetelor murdare.
Solutii pentru indepartarea petelor de pe lenjeria de pat sau saltea
Pentru a indeparta petele de pe lenjeria de pat sau de pe saltea, se pot folosi diferite solutii, care trebuie aplicate doar in zona afectata. Una dintre cele mai eficiente solutii este amestecul de apa rece cu bicarbonat de sodiu, care poate fi aplicata prin tamponare, direct pe suprafata murdara. De asemenea, bicarbonatul de sodiu poate fi folosit si pentru eliminarea mirosurilor neplacute, din saltea. Acesta se poate presara pe saltea, si, se aspira dupa o jumatate de ora. In cazul in care, pe saltea, sunt urme de mucegai, acestea pot fi inlaturate cu o solutie pe baza de apa calda si alcool, care se pulverizeaza pe toata salteaua.
Pe saltelele sau lenjeriile de pat din camerele de hotel pot exista, adesea, si pete de vin, cafea sau urina. Acestea pot fi indepartate cu solutii pe baza de peroxid de oxigen si acid boric. La fel de util este si detergentul de vase, care poate fi aplicat intr-o cantitate foarte mica, prin miscari lente, cu ajutorul unei perii de curatare. Dupa ce a actionat asupra petei, acesta se indeparteaza cu o laveta moale.
Pentru a mentine salteaua intr-o stare impecabila, pentru o perioada indelungata, salteaua trebuie folosita pe ambele parti, alternand suprafetele la fiecare sase luni. O alta metoda de a proteja suprafata saltelei poate fi utilizarea unei huse detasabile, sau a unui topper, care este o saltea aditionala. Acest topper este, de fapt, o placa din spuma cu memorie, cu o inaltime de 5-10 cm, care se asaza deasupra saltelelor, oferind un confort sporit.
Curatarea mobilierului din lemn din hotel
Mobilierul din lemn este cel mai pretentios, asa ca trebuie curatat corespunzator, doar cu anumite produse. Praful poate fi indepartat cu o laveta moale, uscata, sau cu un prosop din microfibra, care sa nu zgarie suprafata. Petele de pe mobilier pot fi indepartate eficient, cu o solutie din apa calda si sapun sau cu un detergent pentru mobila. Pentru intretinerea si protectia mobilierului, se poate aplica si un spray de curatare, pe baza de silicon, sau o ceara de finisare a lemnului. Astfel, mobilierul isi va recapata luciul si va avea aspectul initial.De asemenea, este foarte important ca suprafetele sa fie curatate de sus in jos, pentru a evita ca praful sa cada de pe o suprafata pe alta. Pentru spatiile inguste, acolo unde particulele de praf se acumuleaza foarte usor, se pot folosi pensule moi, din peri naturali.
Curatarea si dezinfectarea podelelor hotelurilor
Pentru podelele acoperite de mochete, se recomanda, in primul rand, aspirararea. Mocheta trebuie aspirata foarte bine, pentru a se indeparta particulele de praf si de nisip din tesatura. In caz contrar, la contactul cu apa sau cu solutiile de curatare, mizeria se va transforma in pete de noroi. Pentru indepartarea petelor de pe mocheta, se pot utiliza detergenti pentru covoare, care pot fi aplicati doar in zonele cu murdarie. Petele de pe mocheta se pot curata cu ajutorul unei lavete din microfibra sau cu o perie, astfel incat surplusul de apa sa fie absorbit, iar murdaria sa fie indepartata eficient.In cazul in care podeaua nu este acoperita de o mocheta, este necesar ca aceasta sa fie curatata corespunzator, folosind produsele potrivite in functie de materialul din care este realizata pardoseala.
Podeaua din lemn
Parchetul din lemn se poate curata cu ustensile din microfibra, care sa nu zgarie suprafata si care sa absoarba excesul de apa. De asemenea, pentru curatarea podelelor din lemn, nu este recomandat sa folosesti doar apa. Sunt mai eficiente anumite solutii speciale pentru parchet, care sa fie amestecate in apa, conform instructiunilor de pe eticheta.
Podeaua laminata
Suprafetele laminate pot fi curatate foarte usor cu ajutorul unei maturi sau cu aspiratorul. Ca si in cazul podelelor de lemn, nici la suprafetele laminate nu este recomandata utilizarea in exces a apei, fiindca se poate infiltra pe sub placi. De asemenea, ar trebui evitata lustruirea podelelor laminate, deoarece se pot zgaria usor.
Podeaua din gresie sau marmura
Pentru curatarea podelelor din gresie sau marmura este recomandata folosirea unui detergent special. Acesta poate fi diluat in apa sau poate fi pulverizat, sectiune cu sectiune, urmand ca suprafata sa fie curatata cu o carpa cu microfibra. De asemenea, pentru podelele din baie, se pot folosi si anumiti dezinfectanti profesionali, care au o putere mare de distrugere a virusurilor, bacteriilor, microbilor dar si a fungilor.
Podeaua din linoleum
Zonele acoperite cu linoleum pot fi curatate cu diferite tipuri de detergenti pentru podele, care se folosesc, de obicei, prin diluare cu apa. In cazul petelor mai greu de indepartat, se pot folosi solutii mai puternice, alcaline, care dizolva eficient urmele lasate de adeziv sau murdariile persistente.
Igienizarea suprafetelor din sticla din hotel
Pentru curatarea suprafetelor din sticla se folosesc lavetelor din microfibra, care sa nu zgarie sau sa lase urme prin frecare. De asemenea, pentru indepartarea petelor si a amprentelor de pe suprafetele de sticla, se pot utiliza detergenti cu Ph neutru, potriviti pentru suprafetele dure, rezistente la apa.Pentru cele mai bune rezultate, se pot utiliza solutii de curatare cu un continut ridicat de alcool, care au efect antistatic si antiburire, indepartand, cu succes, orice urma, si oferind stralucire.
Curatenia si dezinfectia obiectelor sanitare
Cada si peretii cabinei de dus pot deveni focar de bacterii, daca nu sunt igienizate corespunzator. Pentru curatarea lor trebuie alese solutii speciale, care sa nu deterioreze materialul din care sunt confectionate obiectele sanitare.Pentru o cada din portelan, care este mai rezistenta, se pot utiliza diferite solutii sau prafuri abrazive.
In schimb, pentru o cada din email nu sunt recomandati inalbitorii sau solutiile agresive, deoarece materialul s-ar putea pata.
Spre deosebire de portelan, o cada din acril se zgarie foarte usor, asa ca nu este indicata folosirea prafurilor abrazive. Avantajul unei cazi din acril sanitar este faptul ca aceasta se poate curata foarte usor, cu un burete moale si cu un simplu detergent de vase si apa calda.
Vasul de toaleta poate aduna foarte multi microbi, fiind un loc unde bacteriile, fungii si apa calcaroasa se combina dezastruos. Pentru curatarea vasului de toaleta este necesara folosirea unor manusi de protectie si a mai multor tipuri de solutii.
In primul rand, o solutie detartranta care are rolul de a elimina depunerile de calcar. Pentru dezinfectare, se utilizeaza solutii pe baza de clor si detergenti speciali. Cu o solutie de clorura de var 2% si cu ajutorul periei de WC, se spala vasul de toaleta, in interior si in exterior. Colacul vasului de WC si pisoarul se dezinfecteaza si se usuca doar cu prosoape de hartie, astfel incat sa se evite inmultirea bacteriilor.
Dezinfectarea electronicelor din camera de hotel
Produsele electronice din camera de hotel pot aduna o multime de bacterii, asa ca este necesara si dezinfectarea acestor obiecte. Telecomenzile sunt utilizate frecvent de catre clienti, de aceea, trebuie curatate cu o laveta umeda si cu un dezinfectant pe baza de alcool.
De asemenea, inainte de a incepe procesul de curatare, echipamentul electronic trebuie sa fie deconectat de la sursele de alimentare. Pentru igienizarea acestor obiecte, nu este recomandata pulverizarea directa a solutiilor dezinfectante. Cea mai simpla metoda de curatare este aceea de a aplica solutia dezinfectanta pe o laveta moale, fara scame, cu ajutorul careia vor fi igienizate suprafetele obiectelor electronice. In ceea ce priveste afisajul ecranelor, este important de retinut ca acesta nu se curata cu solutii pe baza de acetona.
Curatarea si dezinfectarea usilor
Pentru usile din lemn nelacuite, se poate utiliza un amestec de detergent de vase si apa calda, sau un detergent pentru suprafete din lemn. Pentru curatarea usii, se foloseste o laveta inmuiata in solutia preparata si stoarsa bine ulterior. Dupa spalare, usa se sterge cu o laveta absorbanta uscata, fiindca apa poate deteriora lemnul.
Pentru a scoate in evidenta culoarea naturala a usii se poate folosi un amestec de apa calda si ulei de masline.Usile din lemn lacuit pot fi curatate mult mai usor, folosind o ceara speciala din comert. Pe langa o curatare eficienta, ceara protejeaza lemnul lacuit de umezeala si impuritati.
Manerele usilor si ale ferestrelor trebuie curatate foarte frecvent si dezinfectate corespunzator, fiind frecvent atinse de catre clienti. Manerele pot fi igienizate cu diferite substante antibacteriene, pe baza de clor sau alcool.
Inlocuirea consumabilelor
Dupa ce procesul de curatenie a fost finalizat, se inlocuiesc toate consumabilele cu unele noi – sapun, hartie igienica, sampon, servetele, dar si produsele din mini-bar. Conform normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare a structurilor de primire turistice, personalul unui hotel de 4 sau 5 stele trebuie sa schimbe prosoapele la 2 zile, iar halatele de baie la 3 zile. In schimb, in cazul unui hotel de 2 stele, prosoapele sunt schimbate o data la 3 zile.
Asadar, acestia sunt cei mai importanti pasi in ceea ce priveste curatarea profesionala a unei camere de hotel. Igienizarea unui astfel de spatiu trebuie sa fie realizata conform anumitor reguli, astfel incat sanatatea clientului sa nu fie pusa in pericol. De asemenea, in timpul igienizarii, este indicat ca produsele de curatenie sa fie clasificate dupa un cod de culori.
Codul de culori al produselor profesionale de curatenie are o importanta ridicata si ajuta la prevenirea contaminarii cu microbi si bacterii, in zonele cu risc inalt de raspandire a infectiilor.Intr-un business hotelier, exista o mare responsabilitate cu privire la igiena si curatarea corespunzatoare a camerelor si a suprafetelor tranzitate intens. Asa ca pentru mentinerea unui standard ridicat, este esentiala respectarea regulilor de curatenie evidentiate mai sus.
Constructia unui imobil sau pur si simplu o modificare a spatiului actual lasa in urma cantitati mari de murdarie si reziduri. Bromar Expert va ajuta in acest caz cu un serviciu complet de curatenie dupa constructor cu ajutorul echipei dedicate acestui segment. Ne ocupam de la igienizarea zonei pana la transferul deseurilor in spatiile amenajate.
Constructia unei cladiri sau extinderea acesteia, presupune inca din faza de planificare, gasirea unei solutii privind curatenia. Bromar Expert va ajuta sa gasiti aceasta solutie mai rapid si mai usor cu un serviciu complet de curatenie dupa constructor.
Pentru a facilita acest tip de serviciu, Bromar Expert a investit resurse importante in dotarea cu echipamente si substante speciale a echipelor responsabile pentru acest tip de serviciu. Echipamentele si tehnologiile folosite de Bromar Expert se afla in conformitate cu standardele europene de siguranta. Astfel toate solutiile folosite de colegii nostri in procesul de curatenie dupa constructor sunt 100% sigure si testate pentru a nu pune in pericol persoanele care se vor bucura de noua locatie.
Realizat cum trebuie, procesul de curatenie dupa constructor are ca obiectiv eliminarea completa a urmelor de praf, vopsea sau ciment, indiferent de dimensiunea acestora. Echipele Bromar Expert s-au specializat de la proiect la proiect pentru a va oferi exact ceea ce aveti nevoie pentru a va putea bucura cat mai repede de noua dumneavoastra locuinta.
Substantele folosite de colegii nostri va asigura eliminarea completa a urmelor lasate de constructori, fara a fi nevoie de interventia dumneavoastra pentru a finisa. Suntem pregatiti sa va oferim un serviciu complet de curatenie indiferent de complexitatea proiectului: apartamente, blocuri, hale industriale, spatii comerciale, anexe.
Cele peste 50 de cladiri de birouri in care ne facem simtita prezenta ne stau drept garantie a calitatii serviciilor de curatenie pentru birouri. Cu echipe spacializate pe acest serviciu, cu bunavointa si echipamentele potrivite, Bromar Expert este gata sa se ocupe de biroul tau pentru a le putea oferi colegilor tai un mediu de lucru placut.
Mediul de lucru reprezinta pentru multi dintre angajati este o a doua casa. Acestia petrec in medie 8h/zi, in care isi desfasoara activitatea. Pentru a obtine un nivel maxim de randament din partea acestora s-a dovedit ca locatia in care se afla trebuie sa fie dotata corespunzator si sa prezinte un nivel de igienizare corespunzator. Echipele noastre s-au specializat in acest segment gratie experientei dobandite in livrarea serviciului de curatenie birouri.
Echipamentele si tehnologiile folosite de Bromar Expert se afla in conformitate cu standardele europene de siguranta. Astfel toate solutiile folosite de colegii nostri in procesul de curatenie pentru birouri sunt 100% sigure si testate pentru a nu-i pune pe angajatii dumneavoastra in pericol.
Nu trebuie sa va faceti griji privind alergiile sau reactiile adverse. Pentru a elimina orice fel de pericol, Bromar Expert dispune de echipe pregatite la orice ora sa efectueze tot ce tine de curatenia completa a birourilor dumneavoastra.Biroul reprezinta un factor care impacteaza viitorul unei afaceri de succes. Pe langa randamentul ridicat pe care-l ofera angajatilor ce lucreaza intr-un birou curat, aspectul curat al unui birou intretinut joaca un rol important atunci cand intampinati un client sau un partener de afaceri.